Měna: 
0item(s)

Nemáte žádnou položku v košíku.

Product was successfully added to your shopping cart.

Způsoby doručení

Pro ještě větší pohodlí a radost z nákupu jsme připravili několik možností doručení. Stačí si jen vybrat, a stylový bytový doplněk putuje až k vám domů nebo na jedno z vybraných výdejních míst po celé ČR a samozřejmě si můžete přijít zboží osobně vyzvednout na naši partnerskou prodejnu v Třinci.

Osobní odběr (zdarma)

  • tento způsob dopravy je u nás vždy zdarma a je možný na naší partnerské prodejně AUROTEMP v Třinci na ulici Komenského 389 (mapka)
  • objednané zboží můžete zaplatit při vyzvednutí hotově nebo bankovním převodem při objednání přes internet
  • v případě, že jste si objednali zboží s osobním odběrem na prodejně, vždy vyčkejte na e-mail, ve kterém vám sdělíme, že objednané zboží je připravené k vyzvednutí.

Česká pošta – balík do ruky (platba předem 80 Kč / dobírka 120 Kč / nad 2500 Kč zdarma)

  • cena za dopravu v případě platby předem na účet je 80 Kč, pokud si zvolíte platbu dobírkou (za objednané zboží zaplatíte pošťákovi při předání) je cena za dopravu 120 Kč. U objednávek nad 2 500 Kč se u nás poštovné ani doběrečné neplatí.
  • Česká pošta doručuje balíky do ruky nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky
  • O tom, že jsme zásilku předali české poště, budete informování e-mailem, ve kterém naleznete číslo balíku. V online systému české pošty si můžete následně ověřit, kde se zásilka právě nachází.
  • Pokud v čase doručení nebudete doma, doručovatel do Vaší schránky vloží informaci o uložení zásilky na příslušné poště. Na této poště bude zásilka uschována maximálně 6 dní.
  • Ve chvíli, kdy přebíráte zásilku, zkontrolujte prosím pečlivě stav obalu a lepicí pásky (zda nebyla lepicí páska přelepena průhlednou páskou nebo páskou jiné barvy). Pokud máte pocit, že zásilka vykazuje vady, prosím rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. Pokud budete mít jakékoliv pochybnosti, odmítněte zásilku převzít a zároveň nás o tom obratem informujte e-mailem na reklamace@designhome.cz nebo na telefonní číslo 776 745 445, abychom společně dohodli další postup. Pokud převezmete poškozenou zásilku a zpětně budete chtít reklamovat poškození či ztrátu obsahu nebudeme mít možnost již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vás a doručovací společnost.
  • Pokud zásilka nevykazovala žádné známky poškození nebo neoprávněné manipulace a až po otevření zjistíte, že je její obsah poškozen, kontaktujte zákaznickou linku České pošty na telefonním čísle 840 111 111. Reklamaci můžete u České pošty uplatnit zpětně maximálně 3 dny.

Česká pošta – balík na poštu (platba předem 80 Kč / dobírka 120 Kč)

  • cena za dopravu v případě platby předem na účet je 80 Kč, pokud si zvolíte platbu dobírkou (za objednané zboží zaplatíte při vyzvednutí balíku) je cena za dopravu 120 Kč. U objednávek nad 2 500 Kč se u nás poštovné ani doběrečné neplatí.
  • Česká pošta doručuje balíky na poštu nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky
  • O tom, že jsme zásilku předali české poště, budete informování e-mailem, ve kterém naleznete číslo balíku. V online systému české pošty si můžete následně ověřit, kde se zásilka právě nachází.
  • Po uložení zásilky na Vámi vybranou pobočku České pošty budete informování SMS zprávou a e-mailem, že je zásilka připravena k vyzvednutí. Na této poště bude zásilka uschována maximálně 6 dní.
  • Ve chvíli, kdy přebíráte zásilku, zkontrolujte prosím pečlivě stav obalu a lepicí pásky (zda nebyla lepicí páska přelepena průhlednou páskou nebo páskou jiné barvy). Pokud máte pocit, že zásilka vykazuje vady, prosím rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. Pokud budete mít jakékoliv pochybnosti, odmítněte zásilku převzít a zároveň nás o tom obratem informujte e-mailem na reklamace@designhome.cz nebo na telefonní číslo 776 745 445, abychom společně dohodli další postup. Pokud převezmete poškozenou zásilku a zpětně budete chtít reklamovat poškození či ztrátu obsahu nebudeme mít možnost již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vás a doručovací společnost.
  • pokud zásilka nevykazovala žádné známky poškození nebo neoprávněné manipulace a až po otevření zjistíte, že je její obsah poškozen, kontaktujte zákaznickou linku České pošty na telefonním čísle 840 111 111. Reklamaci můžete u České pošty uplatnit zpětně maximálně 3 dny.

GLS (platba předem 80 Kč / dobírka 120 Kč)

  • cena za dopravu v případě platby předem na účet je 80 Kč, pokud si zvolíte platbu dobírkou (za objednané zboží zaplatíte při převzetí balíku dopravci) je cena za dopravu 120 Kč. U objednávek nad 2 500 Kč se u nás poštovné ani doběrečné neplatí.
  • kurýrní společnost GLS doručí balík následující pracovní den po převzetí zásilky.
  • O tom, že jsme zásilku předali dopravci, budete informování e-mailem, ve kterém naleznete číslo balíku. V online systému společnosti GLS CZECH si můžete následně ověřit, kde se zásilka právě nachází.
  • U tohoto způsobu doručení je nutné vyplnit do formuláře telefonní číslo, na kterém jste v průběhu dne k zastižení. Řidič Vás bude v den doručení na toto telefonní číslo kontaktovat a dohodne si s Vámi přesné místo a čas doručení.
  • Ve chvíli, kdy přebíráte zásilku, zkontrolujte prosím pečlivě stav obalu a lepicí pásky (zda nebyla lepicí páska přelepena průhlednou páskou nebo páskou jiné barvy). Pokud máte pocit, že zásilka vykazuje vady, prosím rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. Pokud budete mít jakékoliv pochybnosti, odmítněte zásilku převzít a zároveň nás o tom obratem informujte e-mailem na reklamace@designhome.cz nebo na telefonní číslo 776 745 445, abychom společně dohodli další postup. Pokud převezmete poškozenou zásilku a zpětně budete chtít reklamovat poškození či ztrátu obsahu nebudeme mít možnost již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vás a doručovací společnost.
  • pokud zásilka nevykazovala žádné známky poškození nebo neoprávněné manipulace a až po otevření zjistíte, že je její obsah poškozen, obratem nás kontaktujte na e-mailu reklamace@designhome.cz nebo na telefonním čísle 776 745 445. My vzniklou situaci budeme obratem řešit s dopravcem a samozřejmě Vás budeme informovat o dalším postupu reklamace a jejím vyřešení.

Zásilkovna (platba předem 55 Kč / dobírka 95 Kč / nad 2000 Kč zdarma)

  • cena za dopravu v případě platby předem na účet je 55 Kč, pokud si zvolíte platbu dobírkou (za objednané zboží zaplatíte při převzetí na pobočce Zásilkovny) je cena za dopravu 95 Kč. U objednávek nad 2 000 Kč se u nás poštovné ani doběrečné neplatí.
  • Zásilkovna připraví baliček k vyzvednutí na Vámi vybrané pobočce zpravidla do dvou pracovních dní po převzetí zásilky
  • O tom, že jsme zásilku předali na podacím místě Zásilkovny, budete informování e-mailem, ve kterém naleznete číslo balíku. Na stránkách www.zásilkova.cz můžete následně ověřit, kde se zásilka právě nachází.
  • jakmile bude Vaše zásilka připravena na vybraném výdejním místě k vyzvednutí, budete o tom informováni e-mailem a SMS zprávou, proto prosíme, vždy do kontaktního formuláře v průběhu objednávky vyplňte telefonní číslo a e-mail, na kterém jste v průběhu dne běžně k zastižení
  • Ve chvíli, kdy přebíráte zásilku, zkontrolujte prosím pečlivě stav obalu a lepicí pásky (zda nebyla lepicí páska přelepena průhlednou páskou nebo páskou jiné barvy). Pokud máte pocit, že zásilka vykazuje vady, prosím rozbalte ji ihned v přítomnosti personálu na výdejním místě. Pokud budete mít jakékoliv pochybnosti, odmítněte zásilku převzít a zároveň nás o tom obratem informujte e-mailem na reklamace@designhome.cz nebo na telefonní číslo 776 745 445, abychom společně dohodli další postup. Pokud převezmete poškozenou zásilku a zpětně budete chtít reklamovat poškození či ztrátu obsahu, nebudeme mít možnost již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vás a doručovací společnost.
  • pokud zásilka nevykazovala žádné známky poškození nebo neoprávněné manipulace a až po otevření zjistíte, že je její obsah poškozen, obratem nás kontaktujte na e-mailu reklamace@designhome.cz nebo na telefonním čísle 776 745 445. My vzniklou situaci budeme obratem řešit s dopravcem a samozřejmě Vás budeme informovat o dalším postupu reklamace a jejím vyřešení.