Měna: 
0item(s)

Nemáte žádnou položku v košíku.

Product was successfully added to your shopping cart.

Záruky a reklamace

Těší nás, že jste si k nákupu vybrali námi provozovaný internetový obchod DesignHome.cz a velmi si vážíme důvěry, kterou jste nám uskutečněným nákupem prokázali. Vaše objednávka je pro nás závazkem a v případě, že nastane situace, kdy bude Vámi objednané zboží z jakéhokoliv důvodu potřeba reklamovat, nebojte se na nás obrátit. My uděláme „první, poslední“ proto, aby se pro Vás z nepříjemného procesu reklamace, stala záležitost rychlá, pohodlná a přehledná. Dle zákona máme na vyřízení Vaší reklamace až 30 dní, ale uděláme vše proto, abychom tuto lhůtu maximálně zkrátili, a vy jste mohli zakoupené zboží opět používat.

Postup reklamace

Reklamované zboží prosím zašlete na adresu:
Lucie Chovancová
DesignHome.cz
Komenského 389
739 61 Třinec

Nejjednodušší a také nejrychlejší způsob jak uplatnit reklamaci v našem e-shopu www.DesignHome.cz je vyplnění reklamačního formuláře. V reklamačním formuláři najdete adresu, kde je potřeba zaslat zboží a také další údaje, které je v případě reklamace potřeba uvést (např. číslo objednávky a faktury, důvod reklamace a způsob vyřízení reklamace a také zde máte možnost uvést aktuální kontaktní údaje na Vás). Vyplněný formulář nám prosím zašlete na e-mail reklamace@designhome.cz. Reklamace bude přidělena jednomu z našich pracovníků a ten s Vámi celou reklamaci bude řešit.

Pokud se Vám dotazník nechce vyplňovat, můžete nám vzniklou reklamaci oznámit telefonicky na čísle 776 745 445 nebo prostřednictvím e-mailu reklamace@designhome.cz. Reklamace bude přidělena jednomu z našich pracovníků a ten bude zodpovědný za vyřízení reklamace a také Vás bude informovat o průběhu celé reklamace a to písemně prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky na uvedený kontaktní telefon. Jako první krok reklamace s Vámi bude vyplněn reklamační formulář, který Vám zašleme a budete požádáni o jeho písemné schválení prostřednictvím e-mailu. Po písemném schválení reklamačního formuláře a doručení zboží na naši adresu, bude zahájen samotný proces reklamace.

Vážení zákazníci, rádi bychom Vás informovali o tom, že délku samotného procesu reklamace můžete do značné míry ovlivnit vy sami, a to především množstvím informací, které nám před zahájením samotného procesu reklamace poskytnete. Detailní informace o Vás, Vaší objednávce a reklamovaném zboží velmi výrazně přispívají k co nejrychlejšímu zahájení reklamačního procesu, stejně tak jako Vaše „pružné“ reakce na zaslané e-maily či zmeškaná volání.