Měna: 
0item(s)

Nemáte žádnou položku v košíku.

Product was successfully added to your shopping cart.

Nejčastější dotazy

Naší snahou je co nejvíce zpříjemnit a zjednodušit Vám (našim zákazníkům) proces nákupu zboží a upozornit Vás na nejčastější „problémy“ se kterými se můžete při online nákupu setkat. Proto jsme sepsali ty nejčastější dotazy, se kterými se setkáváme. Na této stránce se mimo jiné dozvíte o možných způsobech vytvoření objednávky, o době doručení objednávky, kde je možné si objednané designové doplňky prohlédnout a osobně vyzvednout a spoustu dalších užitečných informací…

Jak nakupovat na www.DesignHome.cz?

Před samotným vytvořením objednávky je nejdůležitější vybrat si zboží, které se Vám líbí a doma Vám bude dělat radost každý den. Pokud tedy máte svůj kousek a třeba ne jeden vybraný, pak jej můžete objednat prostřednictvím telefonu na čísle 776 745 445 nebo e-mailu domovnicek@designhome.cz.

My Vám doporučujeme provést objednávku prostřednictvím e-shopu www.designhome.cz a to hned z několika důvodů. Jedná se o nejjednodušší a zároveň nejpřehlednější způsob objednávky, u kterého nezapomenete na poskytnutí žádného z důležitých údajů potřebný k bezproblémovému vyřízení objednávky. Vybraný designový doplněk vložte prosím do košíku, který Vás intuitivně provede celým procesem objednávky. Navíc po dokončení objednávky dostanete automatický e-mail se souhrnnými informace o odeslané objednávce.

Pokud se Vám z jakéhokoliv důvodu nechce vyplňovat objednávkový formulář, pak nás kontaktujte na telefonním čísle 776 745 445. Sdělíte nám veškeré potřebné údaje k vytvoření objednávky a náš pracovník za Vás objednávku vytvoří.

Pokud momentálně nemáte čas, ale máte vybraný doplněk do svého bytu, domu či kanceláře, pak nám v rychlosti pošlete na e-mail domovnicek@designhome.cz odkaz na Vámi vybrané zboží s datem a přibližnou hodinou, kdy Vás máme kontaktovat. Náš pracovník se Vám ve zvolený den a hodinu ozve, potvrdíte si vybrané zboží, jeho množství a vyplníte společně potřebné údaje k odeslání objednávky.

Kdy mohu očekávat doručení objednaného zboží?

Je nám jasné, že se na nový designový kousek těšíte a proto se snažíme maximálně zkrátit dobu dodání zboží. Proces dodání zboží od vytvoření objednávky se skládá z mnoha jednotlivých kroků a dobu dodání zásadně ovlivňuje doba expedice (ta je vždy uvedená u nás v e-shopu) a pak doba dodání (tuto dobu ovlivňuje zvolený způsob dopravy a dopravce – tento proces bohužel nejsme schopni ovlivnit).

  • doba expedice představuje celkový čas, který naši pracovníci potřebují k tomu, aby Vámi vybrané zakoupené zboží objednali, jakmile je nám doručeno od dodavatele, tak jej naskladnili, připravili veškeré potřebné dokumenty, zkontrolovali neporušenost a kvalitu zboží a poté jej opět pečlivě zabalili a připravili k předání dopravci.
  • doba dodání představuje celkový čas, který potřebuje dopravce pro doručení převzatého balíku k Vám. Většina dopravců dnes doručuje zboží do 24 až 48 hodin po předání balíku. Délka doručení samozřejmě závisí na zvoleném způsobu dopravy a my dobu dodání nejsme schopni žádným způsobem ovlivnit.

Jak je to s platbou za dopravu zboží?

Můžete si vybrat, zda chcete zaplatit dobírkou (tedy kurýrovi nebo pošťákovi při předání balíku) nebo převodem (v tomto případě vždy čekáme na připsání peněz na účet a až poté odesíláme zboží). Za objednávky do 2 500 Kč je u nás účtován příplatek za dopravu. Celková cena za dopravu se může lišit dle zvoleného způsobu dopravy a platby, vždy však budete vědět kolik za dopravu a způsob platby zaplatíte, protože celková cena za dopravu se Vám ukáže v košíku před odesláním objednávky jako samostatná položka u nákupu. Pokud u nás objednáte zboží nad 2 500 Kč, máte dopravu zdarma pro všechny druhy dopravy i platby. Veškeré možné způsoby dopravy a platby najdete zde.

Mohu si zboží vyzvednout v prodejně nebo skladu?

Ano, zboží si můžete prohlédnout a vyzvednout v kamenné prodejně v Třinci na adrese Komenského 389, Třinec, 739 61 (viz mapa). Pokud si zvolíte osobní odběr, je potřeba počkat na informaci, že pro Vás bylo zboží na prodejně nachystáno a můžete si jej přijít vyzvednout.

Kde zjistím stav své objednávky?

Pokud jste se u nás zaregistrovali (vytvořili si účet), pak zjistíte stav své objednávky ve svém zákaznickém účtu (sekce moje objednávky). Stav objednávek je zde aktualizován po každé změně, která s objednávkou nastane. V případě, že jste vytvořili objednávku jako neregistrovaný zákazník (tzv. rychlou objednávku), pak budete o veškerých změnách stavu objednávky informováni e-mailem. Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, bude Vám něco nejasné nebo budete-li chtít provést v objednávce nějakou změnu, vždy nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 776 745 445 nebo prostřednictvím e-mailu domovnicek@designhome.cz a my uděláme vše proto, aby změna v objednávce proběhla v co nejkratším čase a k Vaší spokojenosti.

Jak na výměnu a vrácení zboží?

V případě, že objednaný designový doplněk není úplně dle Vašich představ nebo se 100% nehodí do konceptu Vaší domácnosti, pak nás o tom prosím obratem informujte a není problém se domluvit na výměně zboží nebo jeho vrácení. Na vrácení zboží u nás máte 30 dní. V případě, že se rozhodnete zboží vrátit, je potřeba, aby bylo v neporušeném stavu a originálním obalu s veškerými dokumenty, které Vám byly se zbožím zaslány (faktura, záruční list apod.). Zboží, které nám chcete vrátit, můžete přinést osobně na prodejnu, kterou najdete na adrese Komenského 389, v Třinci nebo jej můžete zaslat na stejnou adresu prostřednictvím České pošty nebo jakékoliv kurýrní společnosti. V případě, že nám budete zboží zasílat prostřednictvím dopravce, je důležité, aby bylo před odesláním pečlivě zabaleno (chráněno proti rozbití), pojištěno (za ztrátu zboží na cestě od Vás k nám bohužel nemůžeme ručit) a samozřejmě si ponechte doklad o odeslání zboží pro případ řešení reklamace s dopravcem.

Co mám dělat v případě, že potřebuji zakoupené zboží reklamovat?

Nejjednodušší a nejrychlejší způsob uplatnění reklamace je vyplnění reklamačního formuláře a následné odeslání vyplněného formuláře na e-mailovou adresu reklamace@designhome.cz. Poté reklamované zboží zašlete k nám na adresu: Lucie Chovancová, Komenského 389, 739 61 Třinec. Pokud nemáte možnost reklamační formulář vyplnit, pak nás prosím kontaktujte na telefonním čísle 776 745 445 nebo na výše uvedeném e-mailu. Naši pracovníci s Vámi reklamaci sepíší navrhnou nejlepší možný způsob řešení reklamace, případně se o nejvhodnějším postupu reklamace poradí s dodavatelem či výrobcem a samozřejmě Vás budou o stavu reklamace průběžně informovat.

Co dělat, když po doručení zjistím, že je zboží poškozené?

Pokud bude doručený balík jevit jakékoliv známky poškození, doporučujeme celou zásilku rozbalit přímo před kurýrem dopravní společnosti nebo pošťákem. V případě, že zjistíte jakékoliv poškození zaslaného zboží, sepište s řidičem zápis o škodě a balík nepřebírejte. My Vám zašleme nové zboží a vše ostatní s dopravní společností vyřídíme my. V případě, že balík nejeví žádné známky poškození a vy zjistíte poškození zboží až po rozbalení balíku, je potřeba nás obratem kontaktovat na telefonním čísle 776 745 445 a zároveň tuto situaci nahlásit dopravci. V tomto případě je bohužel na Vás, reklamovat poškozený balík u dopravce, ale v případě, že nás kontaktujete, budeme se snažit být Vám maximálně nápomocní. Nové zboží Vám v tomto případě můžeme zaslat až v momentě, kdy budeme mít původní poškozenou zásilku u nás na provozovně.

Máte jiný dotaz, který tady nebyl zodpovězen?

Výše jsme zmínili nejčastější dotazy, které nám zákazníci pokládají. V případě, že máte jiný dotaz, požadavek nebo problém, prosím kontaktujte nás na telefonním čísle nebo prostřednictvím e-mailu, který je uveden v kontaktech. Naši pracovníci budou Váš požadavek obratem řešit.